Berekenen jullie verzendkosten?

Gratis verzending binnen Nederland en België vanaf € 25,- 
Tot 25 euro betaal je 4,95 euro verzendbijdrage.

Buitenland
Verzendbijdrage België, voor alle bestellingen bedraagt de verzendbijdrage 4,95 euro. 


Levertijden
Kofferonline probeert jouw bestelling binnen 1 werkdag bij je te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode je kiest.

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd. Levering in België worden meestal binnen 1 werkdag geleverd.

Bestelling zelf afhalen
Het is mogelijk jouw bestelling zelf af te halen in de Ooij (regio Nijmegen). Neem contact op met de klantenservice om een ophaalafspraak te maken.

Ons ophaaladres:
Kofferonline.nl
de Bouwkamp 12b
6576 JX  Ooij


Kan ik mijn order retourneren?

U heeft 14 dagen de tijd om een besteld product te ruilen of te retourneren, zonder opgaaf van reden. 


Is het door mij bestelde product op voorraad?

Alles dat in onze webshop staat, is op voorraad. (bij beperkte voorraad kan het product uitverkocht zijn).
Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur, dan wordt het dezelfde werkdag nog voor u verzonden.


Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Voor meer informatie kunt u kijken op de pagina  Bezorging en betaalmethoden.


Wanneer wordt mijn order bezorgd?

Uw order wordt verzonden met PostNL. PostNL levert op werkdagen behalve op maandag. PostNL levert ook op zaterdag!  (geen e-mail ontvangen? controleer dan uw spam / ongewenste email). Voor meer informatie gaat u naar Bezorging en betaalmethoden.


Mag ik een afgeprijsd product retour sturen?

Bij ieder product heeft u 14 dagen de tijd om deze retour te sturen of te ruilen, dit geldt ook voor afgeprijsde producten.


Heeft u problemen met inloggen of bent u uw wachtwoord vergeten?

Als u al een account heeft, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een nieuw account aanmaken, klik dan hier. Wachtwoord vergeten? Via deze pagina kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.


Kan ik mijn order op een ander adres laten afleveren?

Ja, tijdens het afrekenen kunt u een 2e adres aanmaken en selecteren als afleveradres.


Hoe weet ik of mijn order goed is geplaatst?

Zodra uw order is geplaatst, krijgt u per email een orderbevestiging. Daarna wordt u per e-mail op de hoogte gehouden over de bezorging.


Wat als ik niet thuis ben bij de bezorging?

Informatie van PostNL: Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de websitehttps://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

Vind een Postkantoor in de buurt


Defect product ontvangen, wat nu?

Wij streven naar een goede kwaliteit van al onze producten. mocht u onverhoopt iets ontvangen wat niet aan de eisen voldoet kunt u contact met ons opnemen


Wat is de procedure bij een defect product?

Als u een defect product heeft ontvangen en contact heeft gehad met onze klantenservice, stuurt u uw defecte product terug. Zodra wij het product hebben ontvangen en nagekeken, sturen wij direct het nieuwe product naar u op.


Hoe meten jullie de koffers?

Wij meten de koffers vanaf de grond tot aan het hoogste punt van de koffer. De wielen zijn meegerekend in onze afmetingen.


Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, PayPal, Mistercash, Sofortbanking en Achteraf betalen op factuur. Als u meer uitleg wilt over de betaalmethodes klik dan hier.


Ik heb betaald via een bankoverschrijving, wanneer ontvang ik mijn order?

Binnen 2 werkdagen komt uw betaling op onze rekening.
Zodra de betaling binnen is verwerken wij uw order en bezorgen deze binnen 1 werkdag.
Voor Belgische klanten duurt het meestal 4 dagen.


Mijn koffer zit (strak) in plastic folie verpakt, is dit makkelijk te verwijderen?

Ja, eventueel iets verwarmen met een föhn en de koffer komt er prima uit! Deze folie is er voor het transport omheen gemaakt.

Product added to wishlist